Gitarr:)

Godmorgon idag ska jag vara med Frida:)
Jag vet inte riktigt vad vi ska göra:)
Men snart ska jag iallafall spela lite
gitarr:)
Det är så himmla roligt,fast man får ont i fingrarna:/:)
Det blev inget mer bloggande igår kväll för jag såg tv och så men idag ska val uppdateringen
bli bra hoppas jag:)
Det blir ingen bild nu på morgonen,föratt jag sitter inte på min
dator så jag har inga bilder på datorn jag sitter
på nu:)Snart är det höstlov om bara en vecka fast det gör ingenting om
det en vecka kvar för vi har kulturvecka sita veckan !:D
Det kommer bli jätte roligt,för då har vi ingen läxa annat en att läsa en bok
och vi har inga vanliga lektioner utan roliga lektioner!:D
Jag ska blogga mera senare vid lunch hade jag
tänkt:) Och då får ni också en bild:)
Nu ska jag sitta lite vid datorn och sedan fixa lite i mitt rum och kanske spela lite gitarr och sen vara med Frida tror jag:)

Hare Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0