Fixat:)

Hejsan!
Nu har jag fixat lite i mitt rum tex bäddat,burit ner kläder,tagit ner flaskor och gjort mej själv i ordning:)
Jag har också ätit frukost,jag hade tänkt fota min frukost men jag hade slut batteri på kameran så den är på laddning just nu såatt ni kan få lite bilder senare idag♥ Men jag tänkte skriva vad jag åt iallafall:)


:Fulkorns bröd med ost och gurka och en mugg oboy♥

Det var det för stunden ni får gärna besöka det är bloggarna:)


rosaruta.blogg.se
thamussepigg.blogg.se
sandrabaudin.devote.se
min också förstås

Ja det var det hörs senare:)


Hare Bäst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss puss alla bloggläsare daaaaah!

2010-10-10 @ 13:39:10
Postat av: sara -.-

hej ;) men kan du inte ha också veckans bästa typ elr något liknande ..och att läsarna får ställa frågor elr något :) <3

2010-10-10 @ 13:41:21
Postat av: Anne

Vilken fin blogg du har <3

2010-10-10 @ 20:08:36
Postat av: Anne

Vilken fin blogg du har <3

2010-10-10 @ 20:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0