Ett till litet inlägg:)

Hejsan ,nu så får ni ett till litet inlägg:)
Min morfar har kommit och snart kommer  väl resten av släkten:)
Jag är på ett väldigt bra blogg humör idag och det är väl ganska bra för då
får ni nog många inlägg:)
Jag har fixat mig nu och så men ni får blider senare då
kameran har laddat:)
Jag tänkte säga vilka mina favorit böcker är så vill jag att ni säger vad era är:)
Jag älskar Kitty böckerna nån dag så ska ni få se alla
min Kitty böcker:)
Fast jag läser inte alltid Kitty böcker men jag läser de ofta:)
Nu vill jag att ni talar om för mig vad ni har
för favorit böcker om ni har några förstås:)
Det blev ett lagom långt inlägg tycker jag men nu så ska jag sitta hära vid datorn lite och senare umgås med gästerna:)Jag bloggar mera senare:)

Hare Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0