Dansen+en rolig dag!:)

Hej.Hej
nu är jag med Fanny och ska vara med Angelica och Mia:)
Fast snart ska jag på dansen med felle:)

Men nu....kommer en rolig dag med Angelica Fanny och Sara♥





Sara och våran ballong Clark har skojj:)




Angelica ville också fotas med Clark:)




Sedan tog de en gruppbild:)



Sen lekte de lite jag är kommer bilderna:)






Men sen lekte det kasta Clark!:)






Men det var inge bra lilla clark sprack bland taggbuskens taggar:'(












Sara och Angeliva sträcker Clark mot himmlen..





Nu håller jag och Angelica fram Clark vid kameran..





Nu ska vi begrava Clark





Jag vill ha han tillbaka!




Och där ligger han..


Det var sorgset..




Hare Bäst!

Kommentarer
Postat av: Angelica

HAHA vad bäst du gjorde de x) Asså himla fail när jag försöker ta Clark och sträcker upp handen så är han vid ryggen på mig xD

Älskarrej <3

2010-10-12 @ 18:53:38
URL: http://fjompananki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0