Väldigt länge sedan!

Hej hej,nu var det väldigt länge sedan jag bloggade men jag har inte velat eller idas bloggat:)
Men nu får ni ett inlägg:)
Idag har jag varit med Sara,Felicia och Bella:)
Vi gjorde inte så mycket:)
Igår var jag på disco det var roligt men inte så mycket folk fast ändå roligt:)
Iveckan har det bara varit skola som vanligt fast vi har haft substantiv prov och engelska diagnos hoppas jag fick alla rätt på både diagnosen och substantiv provet:)
Jag gör inte så mycket nu har ätit pizza och så fick jag tvål i ögat och råkade stoppa en topps lite i mitt öga:/
Men ikväll ska jag mysa det är ju lördag kväll:)
Jag ska väl inte skriva så mycket mera men jag får se när jag bloggar kanske imorgon vi får se eller kanske ett inlägg senare också men det är inte säkert:)
Hare bra:)

Kram!

Kommentarer
Postat av: fanny

bra att du blogga nu (:

räknar med att du börjar blogga oftaree nu?! (; <3

pussss

2010-11-21 @ 00:02:18
Postat av: ffelicia

om du vill att bloggen ka bli "profsigare" så kan du göra mindre smilisar.



om du tex i detta inlägg skrev såhär: Men nu får ni ett inlägg:)

Idag har jag varit med Sara,Felicia och Bella:)

Vi gjorde inte så mycket:)



så kunde du gjort såhär: Men nu får ni ett inlägg.

Idag har jag varit med Sara,Felicia och Bella!

Vi gjorde inte så mycket :)



förstår du? :D detblir dels lättare och läsa och så ser det frächare ut!



pusss <3

2010-11-21 @ 10:14:25
URL: http://thamussepigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0