Sara!<3

Hejsan:)
Idag ska jag vara med min söta lilla Sara ,jag vill bara säga att
Sara du är bäst jag har inga ord just nu men jag älskar dej som en så otroligt rolig och snäll
kompis du är alltid där när jag behöver dig!<3
Du är bäst du är så bra på alla sätt oavsett vad som händer så är du så otroligt bra!<3
Jag ville bara säga det:D
Men iallafall så ska hon komma snart tror jag:)
Jag har inte så jätte mycket att skriva om men senare ska ni få
veckans värsta och bästa,för det har jag inte glömtXD
Jag håller på att titta några bloggar och så:)
Och så tänkte jag bara säga att jag Felicia och Elena hade snöbolls krig igår kväll det var jätte roligt och Felicia typ ramlade omkull i snön så Elena typ satte sig på Felicia och jag typ ståppade snö på henne:)
Det var jätte roligt!:)
Jag skulle egentligen sova hos Felicia men jag ångrade mig sen för jag ville sova hemma:)
Det blev ett ganska långt inlägg iallafall:)
Men nu ska jag göra lite annat ni får ha det bra så bloggar jag senare:)

Kram!

Kommentarer
Postat av: fanny

älskar er sara o liina (: <3

2010-11-08 @ 20:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0