Saffranskaka!

Hejsan,jag och mamma har just stoppat in saffranskakan i ugnen så nu ska den vara där ungefär till 13.10.
Jag tycker om allt det här med juletider det är så himmla mysigt!
Jag älskar  det,när man börjar jul pynta tända massor med ljus baka goda jul bakverk!
Så vi lyssnar på musik ochså jag ska backa upp diskmaskinen och så strax:)
Imorgon är det skola och så det är väll inte speciellt roligt men man måste ju.
Vi har NO-prov på tisdag som man måste plugga till också,och engelska läxa och massor med tråkiga saker.
Men tillbaka till julstämmningen,jag har räknat ut att det är 27 dagar kvar till jukafton så snart är det här och jag längtar så! Vad tycker ni om julen? Tycker ni att det är mysigt med jul pynt och bakverk?
Nu ska jag inte  skriva nå mer för stunden ni kanske får mera inlägg senare det får vi se:)
Hare bra nu alla!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0