Gitarr!

Hejsansvejsan!
Just nu ¨å är jag inne på msn och tittar lite bloggar och så!
Vi slutade 13.30 lite tidigare eftersom att vi hade elevens val!
Klockan 3 ska jag spela gitarr det ska bli roligt:)
Jag ska också träna på engelskan snart och troligtvis också äta en skumtomte, mums!
Idag hade vi ju NO-prov det gick ganska bra fast jag kunde inte vem det var som uppfann glödlampan-.-
Jag gissade på Thales fast det var Tomas Eddisson-.- Men men-.-
Ja vi fick också tillbaka matte diagnosen och först hade jag 20/21 men senare under matte lektionen så frågade jag matteläraren vad som var fel och då tittade läraren på uppgiften och då sa läraren det ska vara 4 fjärdedelar och då hade jag skrivit det så det var inget fel så jag fick alla rätt ändå så då blev jag glad!
Ja men nu ska jag göra engelska!




En bild fick ni också!:)

Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0