DANS

Hej hej jag har varit på dans kom hem för ett tag sedan har är middag.
Dansen var jätte rolig! Och den är typ lång? det känns iallafall som det:)
Felicia ska komma snart för hon ska följa på nästa dans som jag har snart.
Tack föratt jag har fått lite frågor men jag vill jätte gärna ha mera!
Ja,idag hade vi läsförståelse test det gick bra men det var helt tjorvigt med papprena för på både text 3 och 4 så var inte hela texten med så våran lärare var tvungen att kopiera ut de och allt!
Vi hade också engelska glosor och det gick väl också bra jag kunde svara på alla men jag vet att jag stavade fel coleslaw (kålsallad) för jag skrev ''colslaw'' fast det skulle vara ''coleslaw'' så det kommer jah ha fel på-.-
Men det är väl ingenting att göra åt nu antar jag:)
Nu kom Felicia♥
Nu ska jag låta Felicia blogga www.thamussepigg.blogg.se
Hare bra!

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0