<3

Hejsan! Sitter hos min mormor nu sen ska jag och mamma och handla när hon kommer från träningen.
Det ska bli roligt vet inte riktigt varför men det är roligt att handla!
Har ju inte bloggat på länge men har väl inte haft lust. Som ni kanske har förstått så har jag slutat med veckans värsta och bästa förlåt för det men jag glömmde hela tiden och då var det kanske inte så roligt för er.
Men har ni några förslag på saker som ni vill veta fråga frågor och så då blir jag jätte glad!:) Senare när jag kommer hem ska jag vara med Fanny och Angelica!♥ Det ska bli roligt!
Jag ska titta några bloggar nu.Ni får ha det bra så kankse det blir ett inlägg senare vi får se.
Kram!♥


Kommentarer
Postat av: ffanny

haha. nu kmr en liten kommentar .

ville bara säga att jag älskar din blogg , den är så rolig att läsa, men lägg snälla in lite mer bilder tack ;D <3

2011-01-02 @ 11:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0